Jom la Follow Saye:)

Searching for female photographer?

Thursday, June 9, 2011

Jauh Dari keistimewaan~

Aku hanya wanita biasa lagi sederhana
'Keistimewaan' itu terlalu jauh daripadaku
Berbeda aku darimu, dia dan mereka
aku serba tiada kelebihan
aku serba kekurangan
Tiada dapat kau melihat keistimewaan itu
kerana ia tiada dan tak pernah wujud
mungkin sebab itulah "dia" hadir
dan kemudian berlalu pergi seperti angin
pergi ke lain hati
Kerna aku tiada keistimewaan
"dia" sering temui yang lain
yang lebih sempurna
yang lebih baik
yang lebih menarik
yang lebih cantik
yang lebih bijak
yang lebih berada
yang memiliki apa yang kau sukai
Dan tiap kali ia tiba
Aku akan hilang dari kewujudanmu
Aku akan lenyap dari ingatanmu
Aku akan jauh dari hatimu
yang tinggal untukku hanya kedukaan


.....::.....
.When you were here before.Couldn't look you in the eye.
.You're just like an angel.Your skin makes me cry.You float like a feather.
.She's running out the door.She's running out.She runs runs runs.
.Whatever makes you happy.Whatever you want.
.In a beautiful world.I wish I was special.
.You're so fucking special.
.But I'm a creep.I'm a weirdo.
.What the hell am I doing here?.
.I don't belong here.
.I don't care if it hurts.
.I want to have control.
.I want a perfect body.
.I want a perfect soul.
.I want you to notice when I'm not around.

Radiohead

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

If u like it please share with ur friend! xoxo