Jom la Follow Saye:)

Searching for female photographer?

Wednesday, June 8, 2011

Cik Ikan Putih Merajuk~

Cik ikan ni semakin mengada-ngada lah…. Dari satu ke satu hal dia buat.. adehhhhhh… kang aku cr peliharaan lain nanti.. haishhh.. sume nak kena tuka die nih..mcm budak sekolah nak naik darjah baru..nak kasut baru lah, baju baru lah, buku barulah….hurmmmm…..mak xdek duet ni haaaaaaa~

Pagi tadi buat hal lagi.. merajuk lalu tersengguk-sengguk bila nak teman aku pergi kerja, last2 tersadai tepi jalan, die xnak jalan dah..merajuk sangat lah tuh~


Nasib baik ofismate nih tolong aku pujuk die.. kasi die makanan favorite die, klu tak penat aku nak mengusung die ni…… nasib baik jugaklah dah dekat ngn ofis…kalau dibuatnya tiba-tiba cik ikan merajuk dekat jalan besar, naya aku nak pujuk..huishhhhhh…



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

If u like it please share with ur friend! xoxo