Jom la Follow Saye:)

Searching for female photographer?

Sunday, July 24, 2011

Ketika ini~

mungkin benar kata seorang sahabat..

sorang masih mencari
seorang mahu sesuatu yang pasti

jadi dia ada tendercy untuk mengenali org lain. tapi aku punyai hati dan rindu yang masih pada dia sahaja.

ignore. tak perlu jaga hati siapa-siapa. cuma jadi diri kau. mungkin juga itu terbaik. mungkin benar dia bkn jodoh itu. tak apa lah.
beri ruang. beri masa. mungkin berjauhan jalan terbaik.
aku sayang kau. masih. tapi tentang rasa kau, aku kurang pasti. kau kata dulu sayang. tapi kau tak beritahu tentang sekarang. telah lenyap kerana mungkin silap aku. tak dipupuk. aku terus pergi dulu. tinggalkan engkau tanpa sebarang penjelasan. mungkin benar silap maku. benar juga aku menyesal. tapi semua telah berlaku. sekali lagi tak apalah.
aku harap aku dapat kerja baru itu. keluar dari kuala lumpur. jauh dari kenangan itu.semoga allah memurahkan rezeki aku. semoga dengan rezeki itu hidup aku turut berubah. mungkin jua ini sebuah lagi rancangan allah yang maha mengetahui. amin€

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

If u like it please share with ur friend! xoxo