Jom la Follow Saye:)

Searching for female photographer?

Saturday, July 2, 2011

Dah Penat, Lelah~

kadang-kadang
terasa sungguh penat dengan hidup
penat nak cheer diri sendiri
penat memujuk hati
penat menghadapi manusia
penat nak menjangka apa kehendak
penat mendalami hati fikiran
terlalu banyak perkara yang berlaku
aku dah penat
dan terasa sungguh lelah
ada rasa nak give up
rasa nak lepaskan semua
sangat letih nak motivate diri sendiri
kadang kala ada terlintas
jika tuhan ambil nyawa ini segera
jika aku sesat di alam lain
jika akuhilang kewarasan
jika aku tidak berhati
seperti terlalu banyak ujian
seperti terlalu banyak mengguris hati
seperti terlalu banyak menyakitkan
aku perlu menahan diri utk sabar
tapi hati memberontak
meronta-ronta tak mahu begitu
sering tertanya-tanya
sering berfikir
sering merasa
semua ini tidak adil
kenapa semua akhirnya begitu?
kenapa berulang-ulang?
kenapa bertimpa-timpa?
kenapa tidak putus-putus?
kenapa aku?
apa yang tuhan cuba tunjukan
apa perlu aku pelajari?
sedngkan hati cukup sakit perit
sabar lagi?
tapi sampai bila?
tahap mana?
Dah Penat, Lelah.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

If u like it please share with ur friend! xoxo