Jom la Follow Saye:)

Searching for female photographer?

Tuesday, August 16, 2011

Impian~

Just wanna share..

Aku taknak jadi Engineer sampai ke tua. I wish to setup my own business. Tapi bisness ni mmg lari dari kerjaya aku sekarang. Actually i love arts, beauty and fashion. Aku percaya mata aku dapat menilai sesuatu yang cantik. Aku sangat into weddings. hehe. bercita-cita nak jadi wedding planner suatu hari nnt mcm Ris Suzana atau Lynda Rahim nama yang tak asing lagi dalam bidang ni. Tak tahu lah boleh jadi kenyataan ke tak ye..ekeke..berangan-angan dulu.

Mungkin patut dulu aku amik Associate Degree in Fashion & Apparel Design kot. Ni dh terambil engineering. hurmm..takpe go on je dlu. Once dah settle down baru fikir tentang ni.

^_____^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

If u like it please share with ur friend! xoxo