Jom la Follow Saye:)

Searching for female photographer?

Thursday, August 11, 2011

Hatiku~

Kenapa cinta selalu saja diduga?
Bagai ada tak merestui berdua bersatu.
Atau mungkin kau dan aku hanya ditakdir untuk berpisah?
Maafkan aku sekiranya tak termampu untuk mencurahkan semua isi hatiku.
Ternyata tak terkata rinduku padamu.
Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang sedaya.
Ku sedar ku tak seberapa jika dibanding mereka yang jauh lebih megah dari diri ini
Apa yang mampu ku berhias hanyalah hati yang ikhlas
Namun ku tetap berjanji akan masih mencoba untuk memujuk hatimu mencintai aku kerna semua yang ada hanyalah untukmu.
Sejenis perasaan ku abaikan membawa sejuta harapan menagih cinta teragung darimu.
Nafasku terhenti bila melihat dirimu dan terasa batas degupan jantungku.
Mungkinkah hatimu milikku jua?
Ku sayang padamu
Pernahkah engkau hargai cintaku yang sejati?
Pernahkah engkau mengerti akan diriku ini?
Di hatiku bergetar sejuta rasa.
Betapa hebatnya cintamu memberiku sejuta pilu.
Di sisimu aku terdiam seribu bahasa.
Betapa agungnya asmaramu membuatku terpaku.
Namun sukar untuk aku meluahkan ku masih cinta padamu
Seringkali ku mendengar patah tumbuh hilang berganti
Tetapi hati ku tidak mahu cinta selain dari dirimu
Kan ku abadikan dikau sebagai suatu kenangan yang manis yang tak mungkin aku lupa untuk selamanya
Kan kucoretkan kenanganmu dalam sanubariku ini
Dapat jadi yang terindah di dalam hidupku ini
Bagai bahtera yang dilanda badai Gelora cintamu mengoncang jiwaku
Berombak mencari daratan yang damai Jika denganmu salah, Ku tak mahu yang benar
Jika denganmu rebah, Biarlah ku tercalar
Jika denganmu kabur, Ku tak mahu yang jelas
Jika denganmu hanyut, Biarlah aku lemas
Walau dilanda ribut, Ku sanggup kerna ku mampu
Walaupun melawan arus, adakah akan berdua bersatu?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

If u like it please share with ur friend! xoxo