Jom la Follow Saye:)

Searching for female photographer?

Thursday, December 22, 2011

Sepanjang hidup~

Aku bersyukur kau di sini, kasih
Di kalbuku, mengiringi
Dan padamu ingin kusampaikan
Kau cahaya hati
Dulu kupalingkan diri dari cinta
Hingga kau hadir ubah segalanya
Inilah janjiku kepadamu
Yakini hatiku
Kau anugerah sang Maha Rahim
Semoga Allah berkahi kita
Kekasih, penguat jiwa
Kuberdoa, kau dan aku di Jannah
Kutemukan kekuatanku di sisimu
Kau hadir sempurnakan seluruh hidupku
Inilah janjiku kepadamu
Sepanjang hidup
Bersamamu
Kesetiaanku tulus untukmu
Hingga akhir waktu
Kaulah cintaku, cintaku
Sepanjang hidup
Seiring waktu
Aku bersyukur atas hadirmu
Kini dan selamanya
Aku milikmu
Yakini hatiku
Bersamamu, kusedari inilah cinta
Tiada ragu,
Dengarkanlah kidung cintaku yang abadi

"Jika namamu yang tertulis di Lauhul Mahfudz untuk diriku, nescaya rasa cinta itu akan Allah SWT tanamkan dalam diri kita. Tugasku bukan mencari dirimu tetapi mensolehahkan diriku. Wahai seseoang yang telah tertulis di Lauhul Mahfudzku, imamku dan ayah dari anak-anakku, engkau yang bakal bersama-sama di perjalananku nanti. Aku percaya kau sedang memperbaiki dirimu, memantaskan dirimu untuk menjadi imam bagi tulang rusukmu dan buah hatimu kelak, kerana hanya yang ku pinta cuma seorang lelaki bergelar suami yang dapat membimbing ku ke jalan yang diredhoi Allah SWT. Amin"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

If u like it please share with ur friend! xoxo