Jom la Follow Saye:)

Searching for female photographer?

Thursday, December 1, 2011

Perkataan "KITA" sgt berat!

بسم الله الرحمن هير غير الرحم

Maaf jika nukilan aku kali ini menyakitkan anda, dia dan seseorang. Tapi baru tadi aku sedar bahawa perkataan "kita" adalah terlalu berat buat aku. "kita" diguna oleh seseorang yang aku tidak kenali, kawan kepada kawan aku. Susah sangat aku nak mengadap die tu sbb tanpa ade sedikit pun rasa suka kat hati. Sesuatu yang menjengkelkan bila aku cuba melayan lelaki yang langsung tak memiliki hati aku; dimana aku tahu dia sedang dalam misi mengayat.

Mybe korg ckp 
"alah..laki tu nak berkawan jer, yang ko perasan lebih dia nak pancing ko pehal plak?"

Tapi sebagai empunya diri, berada dlm keadaan yg terang lagi bersuluh tu buat aku tak senang duduk. Serius mcm nak lenyap aje dari dunia ni. Ataupun berubah jadi org lain. huhuhu...

Mungkin jugak sebab
"My heart can be only occupied by one man in a time"

Nak ignore gile-gile tak boleh pulak, sbb tak sampai hati. bukan kesian! tapi taknaklah bersikap kejam dengan org yang cuba berbaik dengan kita. I'll ignore secara perlahan-lahan. but this guy seems like dia tak faham. He keep on hantar message kat chat box.

arghhhhhhh!

kenape aku tak jadi sorg yg melayan sambil kikis harta???? 
hadoii..
-_-"
hahaha!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

If u like it please share with ur friend! xoxo