Jom la Follow Saye:)

Searching for female photographer?

Wednesday, September 28, 2011

4sqr pulak!

Oh! Perkenalan ini bermula pada 16 Sept 2011. Aku kenal dengan jejaka ni melalui 4sqr. Dia add aku kat 4sqr pada awal pagi 16 sept, so waktu aku terjaga pagi dlm pukul 9 am, aku just accept je dia as friend kat 4sqr.

Around 10.30am, aku bersiap-siap keluar untuk bersarapan di McD. So, aku pilih McD dekat area The Curve untuk melepaskan kegianan mkn Sausage McMuffin + Milo Ice. Mmg dah berminggu-minggu mengidam nak breakfast kat McD.

Selesai order makanan, aku pun mengusung tray makanan berisi makanan yang aku nak sgt makan tadi...huhu..hepi sgt2..Aku pilih satu corner ni sbb tmptnye agak tersorok, so xde la aku janggal sgt breakfst sorg diri..
Aku pun apa lagi, buat la rutin as usual, check in mane yang patot..then ade email masuk..... Guy yg aku accept frient td hantar komen pada check-in aku tadi.
Bermula dengan..
"Thanks u"

Kemudian berbalas-balas komen. Berlarutan sehingga ke Whatsapp pulak..rancak pulak kitorg berborak. Feelings? Xde la pulak, sbb currently aku 'tersuka' org lain. Aku terima siapa sahaja, tak kira siapa, mybe he's my 'future'. Siapa tahu kan. Tak salah berkawan n mencuba. Tapi kali ni aku cuba untuk behave
" Tak salah berkawan, tapi jgn cepat sgt jatuh hati..pesanan untuk kawan-kawan dan terutamanya utk diri sy sendiri"
Berkenal-kenalan as usual, dia sorg yg 
-buat marketing utk sebuah subsidiaries Petronas (checked!).
-Agak social org nye(Tetttt!), 
-not smoking(checked!), 
-don't go clubbing (checked!)
- don't get drunk (checked!) 
-don't take drug(checked!)
Dah ok dah dia ni..tp rilek dlu...
Around pkol 12.30 pm dia inform yg dia mintak diri dlu, katanya nak mandi n I believe dia nak pegi menunaikan Solat Jumaat. Bgs2..
Kemudian malam around 8.15 pm, dia menyapa aku kat Whatsapp lagi. Yup! I'm hepi, tapi jgn Hepi sgt Nisa! Haha..
Berborak-borak lanjut hingga ke pukul 2am. 
Tomorrow morning aku rasa mcm tak sedap hati, dia g check in kat AU2, keramat jaya which he told me that parents dia mmg asal sane. Aku macam nak sapa dia, tp aku kata pada diri sendri "Xapa, tunggu dia sapa aku, baru la respond."
Sampai tengahhr, dia tak sapa jugak. Fine! I should noe something. Aku pun check 4sqr, ade email add dia. Heeeee:D
Menjadi lebih senang kerja bila fb dia tak private wall. Then I saw this status "17Sept11". I looked at my watch, yup! It's today....hahahahaha..
U noe wat, dia Engaged hari ini (which 17Sept)..
OMG! I'm so shock! 

Mane tak aku terkejut, smlm bkn main rancak sampai ke 2 am. tuptup aku dpt tau dia tunang hari tu..hahaha..lelaki..lelaki..jahanam! hahahaha...
Bengang jugak la tp aku behave, iyela sape aku nak marah-marah kat dia pulakkan? huhu..so just shutup jela..tunggu dia sapa lagi..

Elok pukul 5.00pm, ringtone whatsapp kedengaran. haha. itu mesti dia!

Mmg betol pun. serious jahanam. hahaha...

"U buat ape u?"
" xde apa2. duduk rumah je  whole day. ade org dtg rumah. u plak g mane?"
"I kat kuantan ni"
"Eh buat ape kat kuantan? jauh berjalan? pegi kenduri kawin ke?"
" a ah u.. pegi kenduri kawin mmbr
" but dis morning saw u checked in kat keramat"
"Owhh..gather ngn mmbr kat keramat, kumpul kat sane, sekali gerak"

Perghhhhhh. see jawapan mamat ni. betol lah.. tp aku rilek lg, kitorg sambung borak lg. then ade satu conversation yang buatkan he request to play "truth or dare". mesti korg tau kan?




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

If u like it please share with ur friend! xoxo