Jom la Follow Saye:)

Searching for female photographer?

Thursday, September 15, 2011

cinta akhir hayat

Sekali lagi hati bertanya lagi..
Bilakah agaknya dia akan hadir..
Aku langsung tidak kisah yg terdahulu
Yang terdahulu mengecewakan..
Aku cuma memikirkan kau yang pasti..
Akankah engkau hadir?
Adakah ada kau yang tercipta?
Atau engkau telah tinggalkan muka bumi ini terdahulu..?
Aku berharap dia ada..
Tp aku tidak tahu..
Aku tidak pasti..
Bukanlah paras rupa yang aku mahu
Bukan kekayaan dunia yang mahu ku milikki..
Tapi hadirmu di sisi dengan mencurahkan kasih sayang yang tak berbelah bahagi sehingga ke akhir hayat ku..
Dia yang mampu membimbingku dan bersama-sama aku mencintai Allah...
Ya Allah..
Kau ketemukanlah aku dengan jodohku..
Janganlah kau halang pandangan kami..
Kau bukalah cinta antara kami..
Dan kau kekalkanlah kasih-sayang kami..
Amin ya rabbalalamin...
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

If u like it please share with ur friend! xoxo