Jom la Follow Saye:)

Searching for female photographer?

Friday, September 9, 2011

Kejadian.5.Sept

Surprise! Happy Birthday to you, Cik Jue Oh Jue!!!


Hari lahir kawan baik aku; cik Juliza Hartini Bt Johari. Dah tua setahun lagi cik kak tu..hehe..well, ini serba sikit gambar n kronologi kejadian tu..


Aku la punya idea 'kejadian 5 sept', Sue pulak pengikut terbaikkk...en Tal aka tunang jue, komplot terbaik!!! So mmg jadi la konspirasi kitorg..haha..paseh aka bf sue follower terbaik..

Actually xde pun plan nak buat surprise..aku dh nampak mlm tu somebody wish birthday kat jue, tp sebab kan aku letih sgt malam tu, iyela br lepas sampai Mutiara Damansara dari balik cuti raya di Seremban n esk pula dah start kerja. So aku teruskan niat tidoq tanpa wish birthday.

Keesokkan harinya, aku tgk semua org dah wish.. Tp aku tak sempat nak wish, sbb byk kerja.. N jue ckp die bengang sbb aku dok komen kat status org lain, tp xwish pun birthday dia..haha...teruk2 aku ni...ekeke...

Bile dah ade free time nak bukak fb dia..Then ternampak someone ni dah wish Jue..haiyaaa..aku yg dh lame kenal Jue pun tak wish lg..xley dah nak wish..tercabar siottttt! Ekeke...

So aku apa lg pick up fon, bbm sue..ajak sue celebrate birthday cik Jue oh Jue kita ni..hehehe...

Plan asal nak buat surprise kat Jue time die bersama tunang g dinner..tp biasa la plan surprise tak penah nak ikot real plan. So tukar plan B!

Terjah dia kat bawah blok rumah mrk kat Flat Tmn Melati blok C10.. Tunggu punya tunggu dari pukul 10.30pm sampai 11.30pm, tak sampai2 mrk ni..aku dh la whole day tak mkn pape lg..pastu dok tunggu di celah2 kereta..semakin lama semakin byk nyamuk, perut pun main muzik mengikut rentak irama cik nyamuk..haha...


Then around pkol 11.40pm, muncul dah kereta cik jue yang dipandu en tunang..haha..kitorg pun apa lg..cpt2 la menyorok sambil mecangkung di celah2 kereta..hahaha...Bila diorg dok sibuk nak punggah brg2 dr bonet kereta, aku pun terjah bw kek sambil nyanyi lagu 'hepi besday' hehe...yeahhaa..mission accomplished!


Finally kitorg g mkn kat oldtown white coffee kat area setapak near danau kota...perghhhh lapau..hehe..

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

If u like it please share with ur friend! xoxo