Jom la Follow Saye:)

Searching for female photographer?

Friday, September 9, 2011

Relationship

"In relationship, it takes 2 hands to clap, but one hand to slap."

Aku terluka. Sungguh ku sangka tak mungkin terjadi sekali lagi. Dulu kau kata tak mungkin aku kan kecewa kerna hatiku akan kau jaga. Pernah ku sangka, inilah cinta yang terindah dalam sejarah. Apakan daya aku yang menanti pelangi, mengharap engkau yang pasti dan aku menangis lagi. Apakan daya aku si bodoh yang percaya kata-katamu. Puas di depan mata terbukti engkau lah pendusta dan bagimu hatiku tiada makna. Kecewa untuk kesekian kalinya. Aku kecewa pedih dan tak mungkin dapat kau faham sakitnya. Ia punca segala, cinta kita kau persenda. Pergi kau pergi! Tinggalkan aku menangis lagi! Tapi luka aku tidak terus ratapi. Ada luka-luka kecewa dan aku tahu. Ku tahu dalam hatiku takkan bisa merubah segala-gala.

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

If u like it please share with ur friend! xoxo