Jom la Follow Saye:)

Searching for female photographer?

Monday, October 25, 2010

Percaya

Aku percaya ini bukan cinta!

Bila masa banyak terluang kita tends untuk mencari teman. Naluri aku kuat mengatakan aku bukan pun jatuh cinta dengan dia. Cuma itulah, dia yang mudah untuk aku dampingi. So, bile aku boring aku cari dia lah. Itulah reality.

Tapi seperti yang aku kata dahulu, cinta dapat hadir jika dipupuk, so itulah yang aku risau sekarang. Ini yang membuatkan aku macam cacing kepanasan. Aku dah tak boleh duduk diam.

Sekarang mahu mencari kegiatan yang boleh diisi bila waktu-waktu takde keja. Bisnes? Bisnes ape nak buat?

Aku juga sudah mencari-cari tempat kerja baru kerana tempat kerja sekarang ni banyak masa terluang and agak boring. Aku nak cari kerja yang buat aku lebih busy n gaji pun lebih masyuk!!haha…bile la aku nak dapat berdamping dengan kekasih hati jepun aku ni, ohhh si honda city…hehe..bile gaji dah mencecah 3k I amik g u kay! Hahaha…


"Malam ini ku lihat bulan tak terjatuh lalu terurai. Ku nggak ngerti apa yang harusku lakukan. Hari ini aku putuskan untuk jauh ku langkahkan kaki untuk pergi dari dirimu. Biarkanlah kan kubawa sejuta harapan yang indah yang pernah kita lalui saat bersama. Ku harap kau bisa mengerti cinta kita tak direstui. Malam ini harus rela ku pergi. Maafkanlah kekasih, ku harus tinggalkanmu meski ku tahu ini menjadi kau sakit hati. Relakanlah kekasih tutup air matamu. Semua ini aku lakukan untuk kebaikanmu."


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

If u like it please share with ur friend! xoxo