Jom la Follow Saye:)

Searching for female photographer?

Monday, October 25, 2010

Misconception

♥When a man treat a woman good, doesn’t means that he love that woman.
Namun, wanita sering jatuh hati dengan lelaki yang berbuat baik dengan mereka. So, man! Please take note! Kalau you bukanlah suka kat sorang perempuan tuh, jangan terlampau baik sangat dengan dia. Wanita pantang diberi perhatian dan suka dilayan dengan baik. Mereka akan jatuh cinta!

♥When a man introduce a woman to his family, doesn’t means that that he love that woman.
Kita selalu percaya bahawa bila lelaki itu, memperkenalkan seorang perempuan kepada ahli keluarga, saudara terdekat dan kawan-kawannya, itu bermakna lelaki tersebut mengambil serius dalam perhubungan mareka. Ini adalah mitos yang paling teruk. Lelaki itu belum tentu benar-benar serius dalam perhubungan. Tapi kalau boyfriend kamu tidak mahu memperkenalkan langsung kamu kepada family nya, hahaha..Baik kamu berjaga-jaga sebab kamu mungkin girlfriend ke-2 or ke-3 dia =P

♥When a man make swear to a woman, doesn’t means that that he what he said is true.
Lelaki ni mereka menganggap perkataan "sumpah" sebagai suatu yang berat. lelaki never simply say "i swear" if it isnt true. Tapi dalam keadaan terdesak sgt, diorang ni tetap jugak menggunakan perkataan ni untuk mendapatkan kepercayaan si gadis untuk erita-cerita rekaan mereka. So, pandai-pandailah korang nak menilai kebenaran sesuatu 'Claim' lelaki ni yer...huhuhu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

If u like it please share with ur friend! xoxo