Jom la Follow Saye:)

Searching for female photographer?

Wednesday, May 25, 2011

Jika hatimu, pergilah~



"If u luv somethin let it go.if it comes back it's ur. if it doesn't it nvr was"


Eggan ku mengongkong

Tidak mahu ku mengurung
Jua takkan pernah ku mengikat
Aku cuma mahu kau bebas lepas
Terbang di langit yang biru
Bila sahaja engkau mahu
Pergi ke mana jua yang kau ingini
Singgah ke mana jua destinasi
Kecapi hidupmu kemahuanmu
Keindahan yang mana mahu diamati
Terbang lah kau meliar
Kemana jua yang kau mahu
Aku disini selalu mengunggumu
Setia selalu menanti kepulanganmu

Namun jangan kau pergi terlalu jauh
meninggalkan sarangmu terlalu lama
Mungkin nanti kau akan lupa jalan pulang
Pulang ke sangkarmu
Juga kau lebih gembira disitueng
Kau lebih selesa di tempat baru
Telah jatuh hati dengan keindahan itu

Jangan nanti telah berlalu masa
Masa yang berjalan terlalu pantas
Tetapi aku tersiksa bagai berkurun lamanya
Suatu hari itu mengambil keputusan
Berfikir untuk melupakan mu
Kerana beranggapan kau jua bergitu

Harapanku ia tidak terlalu lewat
Sehingga waktu yang dilewati
Jua melekakan ku dan melupakan mu
Tika itu dan di saat itu
Kau temui sangkarmu telah dihuni
Dan maafkan aku
Kerna tidak mampu menerima mu kembali....



You say you gotta go and find yourself. You say that you're becoming someone else. Don't recognize the face in the mirror looking back at you. You say you're leaving as you look away. I know there's really nothing left to say. Just know I'm here whenever you need me I'll wait for you. Take your time, I won't go anywhere. Picture you with the wind in your hair. I'll keep your things right where you left them.I'll be here for you. And I hope you find everything that you need. I'll be right here waiting to see. You find you, come back to me.I can't get close if you're not there. I can't get inside if there's no soul there. I can't face you, I can't save you. It's something you'll have to do. So I'll let you go, I'll set you free. And when you've seen what you need to see. When you find you, come back to me. Come back to me.


♥♥ David Cook ♥♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

If u like it please share with ur friend! xoxo