Jom la Follow Saye:)

Searching for female photographer?

Monday, May 16, 2011

Curigai Lagi

"This might be another joke kan....?
Perhaps!
Yeah..make fun of it while u can..."

Susah nak percaya dengan lelaki ni. i've tried! tp ada saja benda-benda yang boleh buat kita curigai..

Makin hari kepercayaan semakin menipis...
cuba aku pujuk hatiku ini..
tapi seperti semakin parah...
aku mau rasai cinta itu lagi..
kemanisannya seperti kali pertama
tapi aku hampa
seperti telah hilang mengikut masa
seperti lenyap mengikut berganti Dia
namun aku seakan-akan tidak sanggup
menahan bara yg semakin panas..
aku pertaruhkan hatiku
aku pertaruhkan jiwaku,
aku pertaruhkan cintaku
Namun jika sudah tertulis untuk aku dikecewakan
apakan daya
aku tak mampu melawan dugaanNya..

"Ya Allah, Kau kuatkan hatiku ini.. Kau tabahkan hatiku... menerima semuanya; yang gembira dan yang duka....."

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

If u like it please share with ur friend! xoxo