Jom la Follow Saye:)

Searching for female photographer?

Monday, September 27, 2010

Faith


“If u enter this world knowing u are loved and u leave this world knowing the same... then everything that happens in between can be deal with it”


Selalu kita merasa diri sentisa sihat. Tak pernah berlaku perkara yg begitu besar untuk kita menerima hakikat. Mungkin I tak terima hakikat ini lagi, that’s y I masih lagi boleh tergelak if bincangkan perkara ni. Ataupun…

Mama yag selau memberi kekuatan..
Adik beradik yg selalu membuat i rase excited..
Sahabat yang sentisa memahami..
Lelaki yang selalu mengisi n menghiasi jiwaku..
Kawan-kawan yg selalu buat I tersenyum..
Mungkin telah bersyukur dengan segala rezeki yg diperolehi..

Walaupun selalu ada suka dan duka, ketahuilah mereka yang mengenali aku, bahawa kamu semua telah mewarnai hidupku. Thanks for all d love! I harap ini satu dugaan bagiku sebagai hambaNYA. Harap I dapat menerimanya dengan hati yang terbuka dan tabah selalu. Dan semoga aku lebih dekat dengan pencipta ku.

If it's written as my faith, i'll accept it...

p/s Seringkali aku menjatuhkan air mata, namun ia tak bermakna aku lemah. Jadi kalau ada diantara kau terlihat aku menagis janganlah kau risau. Aku tidak apa-apa. ^^,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

If u like it please share with ur friend! xoxo