Jom la Follow Saye:)

Searching for female photographer?

Tuesday, May 7, 2013

23 more days to go!



Assalamualaikum,

Cepat sungguh masa berlalu. Persiapan? Hampir settle. Pheww~

Lepas minggu-minggu yang penuh drama, akhirnya settle jgk mana yang penting. huhu :P

Skrg cuma yang tinggal, baju nikah tak collect lg, nnt nak kena jahit beads lg.. Tudung dah siap jahit, Veil dah hantar tempah sulam. Lepas dapat kain perca lace baju nikah, baru la nisa dpt nak DIY tudung n veil.

Kad kawin pun dah dpt, skrg tengah nak distribute pada kwn2..tgk la org eksited dpt kad kawin, dpn kedai gak dia tulis :P





always treat yr hubby like a guest k... cakap baik2 ... kalu marahpun ...senyap ...buat drama nangis2 ... ha ha cairlah dia ....seringkali tengok marriage generation Nisa begitu rapuh... tapi marriage is not a bed of roses... u have to work at it! ...women r emotional ... but men need to be wiser... from my experience... problems usually start bile ade masalah ego ... ha ha ... 

sebab tu kena solat , zikir banyak2 ...marah tu syaitan ...n he can be very very mean! ...so protect yourself ...protect yr hubby... protect yr marriage... doa banyak2 kat Allah ... tu jer ...Nisa ... it sure works for me! ...

           

Kasut nikah pun dah borong..huhu..







2 comments:

cik fadh said...

nk kawen da k.nisaaaa !! tahniahhhhh

SFaezah said...

xsmpai sebulan je lagi..mesti dubdabdubdab kannn :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

If u like it please share with ur friend! xoxo