Jom la Follow Saye:)

Searching for female photographer?

Monday, December 10, 2012

My first digital watch!

Assalamualaikum..

Saje nak share my first time ever digital time piese..huhu..jam ni murah je, jenama Casio..ekeke..well skrg kan tgh trend pakai jam casio yg color gold ni..nisa pun nak jgk la..ni la model yg nisa pakai..nasib bek tak kontra sgt ngn kulit nisa..iyela kulit org melayu, gelap skit....huhuh

Ni adalah jam digital yg first penah nisa pakai..before ni cuma jam analog biasa..siap kena kutuk ngn adik i, katanya tak menghayati zaman kanak-kanak sbb tak pakai jam digital..eh eh..ade ke mcm tu..huhuh..

Seingat nisa jam yg 1st nisa pakai masa darjah 1.. Jam yg sblom ni nisa pakai masa umur 16 thn sampai la 26.. Lame woooo, dekat 10 thn..but lately jam tu salu meragam kejap jalan kejap x..nisa pun tak tau nape..so bli la jam murah ni..kita tgk sampai bila dia leh tahan ;P

1 comment:

oshinz said...

bli katne? how much eh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

If u like it please share with ur friend! xoxo